Wednesday 17 August 2016

Signal Dan Analisa GBP/JPY - 17/08/16

Posted by Pakwan at 00:11
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Agak lama saya x update blog. InsyaAllah saya akan update selalu memandangkan saya sekarang sudah bergelar FTT. :D

Hari ni saya akan share analisa saya untuk pair GBP/JPY. Saya cuba sampaikan secara ringkas dan padat. Saya ambil posisi untuk SELL pair ini berdasarkan :


  1.  Candle Minggu lepas closed sebagai Bearish
  2.  Candle Daily Semalam closed sebagai PinBar
  3.  Candle Hourly dah ada double rejection di Resistance 131.65
Apa2 pon 4:30 ada news GBP. Saya dah PO siap2... Anda boleh tggu selepas news ataupun boleh entry terus. TAYOR! Hehehe




[Update Jam 11:00pm] - Seperti yang di jangka kan... TAHNIAH!! kepada yang follow. Boleh hold sehingga esok dengan BE+1... :)



G+

0 comments:

Post a Comment